Камінська О. В. Соціально-психологічний тренінг як метод корекції інтернет-залежності молоді

Висвітлено надзвичайно актуальну проблему поширення явища інтернет-залежності в сучасному суспільстві. Обґрунтовано необхідність проведення комплексних досліджень з проблеми поширення інтернет-залежності, зокрема актуальним завданням визнано розроблення методів та засобів її корекції. Наголошено, що соціально-психологічний тренінг є ефективним засобом корекції цього виду адикції. Описано програму авторського тренінгу, визначено його мету та завдання. Тренінг складається з двох блоків, перший з яких спрямований на знайомство учасників, налагодження продуктивної взаємодії, створення атмосфери, сприятливої для саморозкриття учасників групи. Наведено аргументи на користь включення у тренінгову програму вправ, спрямованих на розвиток комунікативних здібностей, формування адекватної самооцінки, оптимізацію самоставлення, розвиток навичок цілепокладання та здатності до саморегуляції. Другий блок орієнтований на основну роботу, а саме на корекцію проявів інтернет-адикції. Використовувалися вправи, спрямовані на створення образу бажаного майбутнього, вільного від залежності, вироблення відповідного стилю життя. Основний акцент робився на усвідомленні членами групи згубного впливу адитивного агента на їхнє життя, вироблення здатності протистояти зовнішнім і внутрішнім чинникам, що запускають механізм виникнення адикції.

Ключові слова: інтернет-залежність, адикція, соціально-психологічний тренінг, корекційна програма.

pdf-icon

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *