Климчук В. О. Мотиваційний дискурс сучасного рекламного простору: тематичний вимір та лінгвістичні засоби його конструювання

Досліджується наповнений рекламним змістом сучасний медіапростір, який безпосередньо впливає на образ світу людини, її стиль життя. Слоган розглядається як концентроване втілення мотиваційного імпульсу, спрямованого на споживача. Аналізуються мотиваційні теми сучасних рекламних слоганів: гарне самопочуття, досягнення успіху, стабільність, визнання, задоволення, самоактуалізація, відповідальність за інших, самодетермінованість, емоції та почуття, значущі стосунки, змагання, самооцінка, творчість, здоров’я та новизна. Також з’ясовано, що такі лінгвістичні засоби, як інтеракційний контроль, конструювання ідентичності, граматика (транзитивність, номіналізація, модальність), та відношення між лексикою, граматикою і семантикою дають змогу в одному короткому слогані сконструювати дискурс із кількома різними мотиваційними темами. Зроблено висновок, що таким чином відбувається обмін мотиваційною тематикою між персональними дискурсами і дискурсом макрорівня (який у нашому дослідження представлений рекламними слоганами)

Ключові слова: дискурс, дискурс-аналіз, конструкціонізм, мотивація, реклама, слоган.

pdf-icon

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *