Остапенко І. В. Особливості візуалізації уявлень студентської молоді про владно-підвладну взаємодію

Статтю присвячено аналізу особливостей використання проективної техніки “колаж” для візуалізації уявлень студентської молоді про владно-підвладну взаємодію. Розглянуто арт-терапевтичний та дослідницький підходи до інтерпретації візуальних образів у колажах. Запропоновано інтегральну інтерпретаційну схему візуальних репрезентацій, яка містить перелік опорних елементів та враховує особливості просторового розміщення зображень. Визначено специфіку застосування розробленої інтерпретаційної схеми для вивчення уявлень студентської молоді про владні режими(авторитаризм, лібералізм, демократія). Представлено аналіз результатів емпіричного дослідження візуалізації уявлень про владно-підвладну взаємодію в політичній картині світу студентської молоді. З’ясовано сутнісні характеристики та візуальні образи, що розкривають специфіку уявлень молоді про владні режими в площинах раціонального, емоційного та життєвого досвіду, творчої пізнавальної активності.

Ключові слова:проективна техніка, колаж, візуальний образ, інтерпретаційна схема, владні режими. 

pdf-icon

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *